یکی از مسئولین حزب دمکرات کردستان اعلام کرد دو نفر از پیشمرگان آنها توسط پاک ربوده شده

0
634
براساس گزارش خبرنگار محلی کوردانه شب دوشنبه  مورخ:14/9/2016 نیروهایی از اعضاء حزب پاک که رهبری آنانرا حسین یزدان پناه برعهد دارد، با مراجعه به مقر حزب دمکرات کردستان، شخصی بنام نادر ایلامی و شهرام بوکانی را که پیشمرگه های حزب دمکرات کردستان هستند را توسط فردی بنام”آراس مریوانی” که رابطه ای نزدیک با این دو پیشمرگه ی دمکرات دارد به مکانی خارج از مقر حزب دعوت و در آنجا مورد ضرب و شتم قرار میدهند.
نیروهای حزب پاک که معمولاً  خودرو و نحوه ی پوششان همچون نیروهای امنیتی اقلیم کردستان بنام آسایش است، خود را نیروی آسایش اقلیم کردستان معرفی می نمایند و این دو نفر را جهت پاره ای توضیحات با خود میبرند.
بر اساس گفته های پیشمرگه های دمکرات و دو پیشمرگه ی دمکرات، این افراد از طریق آراس  متوسل به چنین عملی شده اند. در جریان مواجه با نیروهای پاک، نادر ایلامی که قبل از این عضو پاک بوده است، چندتن از اعضاء این حزب را شناسایی می کند و پای به فرار می گذارد.
در جریان تهدیدهای که نیروهای پاک نسبت به دو پیشمرگه ی حزب دمکرات بعمل می آورند، در ابتدا با معرفی خود بعنوان آسایش گوشی تلفن و کارت شناسایی شهرام را گرفته و به سراغ نادر میروند.
طبق اظهارات شاهدان عینی چند تن از نیروهای پاک به نامهای مستعار سیروان و سمکو که توسط نادر شناسایی شده اند در این آدم ربایی حضور داشته اند.
از سوی دیگر در شهر اربیل، آرام و هیمن که قبل از این عضو پاک بوده اند و اکنون عضو حزب دمکرات کردستان هستند، مورد هدف نیروهای پاک قرار می گیرند و در جریان رویارویی با نیروهای به اصطلاح آسایش، آرام ربود می شود و هیمن نیز از محل حادثه متواری و خود را به مقر حزب دمکرات کردستان در هولیر میرساند.
نیروهای حدک  اعلام نمودند پیش از این نیز شخصی بنام سیروس ایلامی با نام مستعار”کایا” که پیش از این عضو حزب پاک بوده و اکنون عضو حزب دمکرات کردستان است در شهر سلیمانیه توسط نیروهای پاک بی سروصدا ربوده می شود
یکی از نیروهای حدک به کوردانه گفت یکی از مسئولین حدک در رابطه با ربوده شدند دو نفر از نیروهای آنها و حمله های پاک به نیروهای آنها در چند روز گذشته به آسایش اقلیم شکایت نموده است.
هنوز کسی در رابطه با سرنوشت دو نفر ربوده شده خبری ندارد و یکی از نفرات پاک به کوردانه گفت ما کسی را به گروگان نگرفته ایم و این جنگ تبلیغاتی حدک علیه ماست که تلویزون روداوو در آن میدمد

.