تمامی ملت های تحت اشغال ایران جعلی برای سقوط جمهوری اسلامی مبارزه میکنند

0
2280

تنها هدفی که برای آن بیدار شده و مبارزه می کنیم رسیدن به آزادی و استقلال سرزمین مان کردستان است!

درحالی که تمامی ملت های تحت اشغال ایران جعلی برای سقوط جمهوری اسلامی مبارزه می کنند ما ملت کورد بیدار شده ایم تا هم برای سقوط جمهوری اسلامی و هم برای استقلال و آزادی سرزمین مادری مان مبارزه کنیم.
تجربه چندین دهه زندگی در بند اشغالگران ایرانی به ما نشان داده است که تغییر سیستمهای حکومتی در جغرافیای فعلی ایران هیچ دردی را از ملت کورد دوا نمی کند بلکه درد ملت کورد زمانی دوا می شود که سر زمین کوردستان آزاد شده و خود مردم کورد سیستم سیاسی آن را تشکیل بدهند.
باتغییر رژیم حاکم بر ایران مسئله اصلی مردم کردستان که رهایی از چنگال استعمار و بردگی است هرگز حل نخواهد شد بلکه تنها اتفاقی که میافتد در واقع این است که سرکوبگران ملت کورد عوض می شوند.
پس تغییر سرکوبگران چه فرقی به حال ملت کورد خواهد داشت، چه فرقی می کند که کورد را مزدوران جمهور اسلامی بکشند  ویا مزدوران سلطنت طلب رضا پهلوی در هر صورت این ما ملت کورد هستیم که کشته شده و از میان می رویم. طرح بردگی، اسارت، غارت ثروتهای ملی، فرهنگ، زبان و…..
کسانی که بعد از آن حکومت ایران اشغالگر را به دست میگیرند این طرحها را نه تنها متوقف نخواهند کرد بلکه به هر صورتی که بتوانند هر چند با پنهان کاری و به صورت غیر مخصوص این طرحها را به جلو خواهند برد.
از طرفی اگر بعد از سقوط جمهوری اسلامی کردستان استقلال و آزادی خویش را به دست نیاورد روند اسمیالسیون و استحاله فرهنگی و از میان رفتن هویت ملی ملت کورد در سرزمین کوردستان افزایش چشم گیری خواهد یافت و تداوم استعمار اشغالگران صدمات بسیار شدیدی بر فرهنگ و هویت ملی مردم کوردستان خواهد زد.
همچنین دهها و صدها معدن طلا و ذخایر زیرزمینی که در کردستان وجود دارد و حق ملی و طبیعی ملت کورد است بار دیگر در دست اشغالگران ایرانی قرار گرفته و به جای آنکه صرف آبادانی کردستان قرار بگیرد برای پیشرفت طرحهای استعماری اشغالگران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
بعضی از جوانان کورد فریب شعارهای پر زرق وبرق اپوزسیون پهلوی و ملی گرایان ایرانی را خورده اند و برای مبارزه بر علیه جمهوری اسلامی به سازمانهای سیاسی کسانی میپیوندند که در واقع بعد از سقوط جمهوری اسلامی با اسم رمز مبارزه با تجزیه طلبی قصد سرکوبآزادی خواهان کورد را دارند.
ای جوانان کورد! ما بیدار شده ایم تا برای رهایی از چنگال اشغالگران و آزادی سرزمین مادری مان مبارزه کنیم، بیدار شده ایم تا استعمار چندین ساله اشغالگران را در سرزمین
مادریمان خاتمه بدهیم نه آن که خودمان برای اشغالگرانی خون خود را به هدر بدهیم که بعد از حکومت خامنه ای قصد سرکوب ملت مظلوم ما را داشته باشند.
کامیابی و سرفرازی ملت کورد در رهایی سرزمین کردستان از چنگال اشغالگران و رسیدن به استقلال و آزادی کامل کوردستان است

افسانه شکری مسئول تشکیلات سازمان یاریکورد در اروپا