تداوم قتلهای حکومتی رژیم نشان از ضعف حاکمیت، از ملت کورد می خواهیم فردا در اعتصاب سراسری شرکت نمایند

0
200

اتحادیه انقلابیون کوردستان و سازمان یاریکورد ضمن عرض تسلیت به خانواده چهار شهید راه آزادی کورد و کوردستان، ضمن اعلام حمایت از بیانیەی دبیرکل محترم حزب کومەلە کوردستان ایران و ابراز همدردی با تمامی اعضاء این حزب کە چهار همسنگر آنان توسط رژیم جمهوری اسلامی بە شهادت رسیدند، در راستای گرامیداشت یاد این شهیدان از تمامی مردم غیور کورد در کوردستان ایران خواستاریم، فردا سەشنبە دهم بهمن ماە در پاسح بدین عمل شنیع رژیم در اعتصابی عمومی در سراسر کوردستان ایران شرکت فعال داشته باشند.
جا دارد در اینجا ذکر شود کە آخرین واکنشهای مردم در سراسر ایران، بخصوص در جریان انقلاب ژینا نشان داد رژیم جمهوری اسلامی غیر قابل تغییر است. این رژیم برای بقاء و ماندن بر اریکەی منحوس قدرت خود، تنها یک راە و آنهم عداوت بی حد و مرز بەشیوەی پنهان و آشکار علیە ملیتهای در بند را در پیش گرفتە است. در همین خصوص، نیروهای انقلابی و فعالین مدنی و حقوق بشری راهی غیر از دفاع مشروع که نوعیت و زمان و مکان آن بستگی بە تشخیص نیروهای فعال در داخل و خارج دارد باقی نمی ماند. فقط بدین شیوه که جواب مشت را با مشت و گلوله را با گلوله جواب داد، می تواند افسانە دیکتاتوری رژیم اسلامی ایران را به چالش واقعی و حتی بسوی سرنگونی و یا تسلیم خواست و ارادەی مردم نماید.
با توجه به اعدام های امروز و هفته گذشته و احتمالا اعدام های بیشتر در روزهای آینده توسط رژیم، در شرایطی که رژیم هر روز از نیروهای امنیتی خارجی ضربات سهمگینی می خورد و توان مقابلە بمثل هم ندارد. در چنین موضعی ضعیف و ناکارآمد، رژیم بری جبران ناکامیهایش، دست بە کشتار جوانان در گوشه و کنار کشور یازیدە تا بدین نحو، قهر خشم مردم را فرو نشاند. دیگر هیچ شبهەای برای هیچ نیروی مخالف با رژیم از جمهوری خواه تا بە مشروطه خواهی و… واقعی باقی نمانده است کە ماهیت پلید این نظام فاسد را درک نکنند. فلذا با درس گرفتن انقلاب ژینا، باید هوشیارانە عمل کرد کە در لوای شعار حفظ تمامیت عرضی کە یکی از ارکان اصولی تئوری رژیم برای سرکوب مخالفان و مبارزان واقعی با این رژیم در پیش گرفتە است، بار دیگر با درایتی کامل مانع از نفوذ مهرەای رژیم در بین صفوف این نیروها کە بانی تفرقەافکنید، شوند. بار دیگر باید همان جریانهای سالم که تظاهرات صد هزاز نفری برلین را برپا نمودند، اینبار هم با همان خلوص نیت وارد کارزاری این چنین با شکوە شوند. مجددا تاکید می کنیم کە این دام رژیم همان بود کە موجبات سرد شدن مقطعی انقلاب ژینا شد و نتیجەی آن گرم کردن تنور قتلهای حکومتی و اعدام جوانان بی گناە را در پی داشت، رشتەاش را پنبە کنیم. پس با هوشیاری و آگاهی بیشتری با چنین توطئەی رژیم کە قصد تفرقەافکنی برای تداوم بقاء حاکمیتش را دارد، مانع از آن شویم.ن
در حالی که رژیم چه نظر داخلی و چه خارجی پایگاهی مردمی حود را از دست دادەو از طریق سرکوب حاکمیت خود را حفظ می کند، اتحاد نیروهای مترقی و آزادیخواه از تمامی طیفهای سیاسی که به سرنگونی اعتقاد دارند، می توان چاره راه باشد.
در روزهای اخیر حرکت قدرتمند گارگران در اهواز و بازنشستگان و معلمان در سراسر کشور، نیاز مبرم به حمایت تمام عیار در خارج و داخل دارد.
ما از تمام جریانات سیاسی می خواهیم این بار با دوری جستن از عوامل صادراتی رژیم در خارج، بزرگترین تظاهرات ضد رژیم را سازماندهی نمایند و بە صدای تمام عیار نیروها و جریانات داخلی که تصمیم به سرنگونی گرفتەاند، شوند.
با چنین رویەای ثابت خواهیم کرد کە دوشادوش مردم تحت ستم و در کنار آنان مستحکم ایستادەیم. این چنین موضعگیری بە رژیم نشان خواهد داد کە اعدام جوانان، بازی با آتش قهر انقلابی خلقها و ملیتهای ایران است.
اتحادیه انقلابیون کوردستان
سازمان یاری کورد