نامه سرگشاده محمدرضا اسکندری به دبیر حزب دمکرات کردستان

0
526
محمدرضا اسکندری: کاک مصطفی
 باور کنید بسیاری از نیروهای فاشیستی و نژادپرست در مناطق مختلف ایران، فقط دنبال بهانه ای هستند تا در کنار رژیم جمهوری اسلامی در روژهلات کردستان حمام خون به راه بیندازند. تا دیر نشده است امید است شما بتوانید این هرج و مرج سیاسی و بی برنامگی را که گریبانگیر حزب شده پایان دهید و با کمک روشنفکران خارج و داخل، حدکا را بر اساس اصول پیشوا به پیش ببرید

کاک مصطفی هجری دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران

چند روز پیش یکی از کادرهای شما به نام آقای جمال پور کریم در حالی که لباس مراسم حج بر تن داشت در یک مصاحبه با العربیه بر خلاف عرف اجتماعی و سیاسی حزبی که قاضی محمد، قاسملو و شرافکندی آن را رهبری کردند به تمجید از حکومت عربستان پرداخت. تعریف و تمجید از حکومتی که همه جهان خوب می داند  فقط در سال گذشته در آن کشور در مراسم حج  بیش از 2000 نفر جان باختند، کشوری که زنان در آن حتی حق رانندگی ندارن و دهها نفر در سال همانند داعش با شمشر در خیابان گردن زده می شوند. رژیمی که بنابر همه شواهد یکی از شکل دهندگان داعش در منطقه بوده و هست. همان داعشی که صدها روستا و شهر عرب و کرد را ویران نموده است و خواهران و مادران ما را در مناطق ایزدی اسیر و به نام کنیز در بازارهای موصل و شهرهای دیگر فروخت.
سئوال من به نام یک کرد روژهلاتی از شما به عنوان دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران این است:
آیا شما هم حرکت و حرف های حاجی جمال را که از افراد نزدیک به شما است قبول دارید؟
آیا خط مشی حزب شما عوض شده است ؟ آیا جایگاه شما و حدکا در این جنگ نیابتی در کنار ارتجاع وهابی و سلفی است؟
آیا آن حزبی که پیشوای بزرگ ملت کرد قاضی محمد بنیان نهاد و مرگ را بر چوبه دار ترجیح داد تا همکاری با بلوک شرق و غرب، به فراموشی سپرده شده است.
بنظر من تائید این حرکت ها به معنای وارد شدن حدکا در باتلاق جنگ نیابتی است و دود آن به چشم مردم روژهلات بخصوص زندانیان و فعالین اجتماعی داخل خواهد رفت و سپس رژیم ارتجاعی مذهبی ایران همان خواهد کرد که در سالها پس از سقوط با پیشمرگان در باشور نمود و احزاب باشور فقط تماشاگر ترور پیشمرگان روژهلاتی بودند و اشک تمساح می ریختند.
باور کنید بسیاری از نیروهای فاشیستی و نژادپرست در مناطق مختلف ایران، فقط دنبال بهانه ای هستند تا در کنار رژیم جمهوری اسلامی در روژهلات کردستان حمام خون به راه بیندازند.
تا دیر نشده است امید است شما بتوانید این هرج و مرج سیاسی و بی برنامگی را که گریبانگیر حزب شده پایان دهید و با کمک روشنفکران خارج و داخل حدکا را بر اساس اصول پیشوا به پیش ببرید.
با احترام
محمدرضا اسکندری